Kao da svetu treba još jedno luksuzno sportsko terensko vozilo. BMV je smislio termin „sportsko vozilo“ da bi svoje SUV vozila dalje izdvojio iz mase.
Pa, novi BMV x3 definitivno popunjava nišu, za koju ljudi možda nisu znali da postoji. Na osnovu platforme serije 3, x3 bi najbolje mogao biti definisan kao luksuzni kompaktni SUV. Za poređenje, x3 je ukupne dužine 180 inča na međuosovinskom rastojanju od 110 inča. Skuplji x5, zasnovan na limuzini serije 5, dugačak je 183,7 inča na međuosovinskom rastojanju od 111 inča. Popularni Ford Ekplorer dug je 189,5 inča na međuosovinskom razmaku od 113,8 inča, a Cadillac Escalade 198,9 inča na međuosovinskom rastojanju od 116 inča. Suzuki KSL-7 se vozi na 110,2 inča. međuosovinsko rastojanje i ukupne dužine je 183,6 inča
Dakle, u ukupnoj dužini, x3 je prikladne veličine. Može da stane u bilo koju garažu i na svako parking mesto na ulici. Takođe ima koristi od odličnog rukovanja. Manja veličina mu daje mogućnost da izađe u zavoj uz okretnost sportskog automobila. Pogon na sva četiri točka daje mu mogućnost da zauzme te uglove na gotovo bilo kojoj površini.
BMV je x3 (i x5) opremio nečim što nazivaju kDrive. Ovo je oblik pogona na sva četiri točka koji prenosi obrtni moment sa točkova bez vuče na točkove sa vučom.
X3 je čvrst, ima notu luksuza, sposoban je sa kDrive-om, siguran je sa vazdušnim jastucima i BMV delovima sa ABS-om i tradicionalnom solidnošću BMV-a i nudi udobnu vožnju na terenu ili van njega. Možete dobiti veće SUV-ove za manje novca, a definitivno možete dobiti manje luksuzne SUV-ove za manje novca. Ali gotovo mogu da garantujem da ćete biti mnogo srećniji u X3.